torsdag 14 oktober 2010

Ett väldigt bortglömt problem med demokrati...

...är det faktum att Anton Abele sitter i riksdagen.

Herre.
Jävla.
Gud.

Svenska jävla skitfolk. Jag hatar er. Att SD sitter i riksdagen, det kan jag förstå. Men Anton Abele? Ingen kan väl vara så urbota vidrigt korkad äcklig och ful att de faktiskt har röstat på honom? Jag menar, politiker brukar ju generellt sett inte säga så mycket men jag har aldrig stött på någon som har så lite att säga som honom. "Jag vill att det blir bättre", typ. Jamenvemfanvillintedet!? Idiot.

(EDIT: Ja, för att inte nämna partiet som öht gav honom en chans. Varför? För att de skulle få en liten nickedocka istället för någon som faktiskt vågade sig på att faktiskt tycka och göra något? Är det det demokrati går ut på? Och ja, det finns liknande idioter i andra partier också, men dom känner jag inte till för de har åtminstone vett nog att avstå ifrån att låta pappa sponsra en youtube-kampanj. De VET att de är värdelösa och håller sig därför i bakgrunden. De vet tillräckligt mycket om livet (eller är tillräckligt piskade) för att förstå att ingen ute i verkliga livet skulle tycka om dem om de visade sig, till skillnad från Anton (som uppenbarligen inte hajjar något alls.). Och nej, jag är inte bara avundsjuk för att han fick skaka hand med Snoop Dog.)

Jag tycker att vi måste ändra på hela det demokratiska systemet. Vi borde inte rösta partier eller personer. Vi borde rösta mot partier eller personer.

Herre.
Jävla.
Gud.

SD och Anton Abele i riksdagen. Snart kommer frimurarna/illuminati/ödlorna/zions äldste att avslöja sig och ta över på riktigt. Snart har vi sataniska frimurarritualer där det offras människor när riksdagen öppnas istället för något trams med kungen och kyrkan.




Jag tror att jag ska tatuera in Anton på ena benet. Jan Björklund på andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar