lördag 16 juni 2012

Kris

Bra dag! Isak behövde bytas såpass mycket på att han blev tvungen att duschas, vilket ledde till att jag tappade telefonen (som jag hade i bröstfickan) i badkaret, så den blev lite blöt och slog sig. Nu fungerar inte telefonen. Eller, allt fungerar förutom själva telefonfunktionen. Så behöver ni ringa mig så går inte det, tyvärr. SMS borde funka, men jag tänkte låta den ligga avstängd ett dygn eller två. Kommunikation sker alltså med fördel via FB eller mejl. Eller kommentarsfältet.

Dessutom så har jag ju, naturligtvis, total pengaångest inför framtiden. Försäkringskassan kommer ju inte ge mig särskilt mkt pengar om en säger så. 30 dagar som jag och Fiat får ta samtidigt (åtta bara den här månaden). Och så trasig mobil på det. Och ingen riktig insikt i hur hösten kommer bli. En får ju inte CSN för att läsa upp kurser man redan läst (och inte har man råd att få pengar från dem heller om man vill gå färdigt ubildningen) och jobb... Ja, det får man ju se.

Jaja. Det löser sig det också. Måste bara komma igång med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar