måndag 13 juli 2009

Så var man helt plötsligt 27

Jag fyllde nyss år. Igår, faktiskt. Fast jag firade den i förrgår. Picknick + fest. Sjukt lyckat, sjukt kul och utan några större missöden. Inte ens ett krossat glas. Inget bråk. Jag tror att min något burdusa fyllehumor kan ha fått ett visst utrymme, men jag är inte säker. Kvällen blev något luddig. Nåja, jag hade väldigt roligt iallafall, trots långa promenader och så. Jag hoppas verkligen att mina gäster hade trevligt också, trots platsbristen hemma hos mig och Fiat.

Sen fick jag så många tuffa saker så jag är helt överväldigad (en tatuering, massa sprit (Pimms, vit rom, tre flaskor vin, presentkort på systemet + ngn form av flaska till tror jag), 'Att hata allt mänskligt liv', ett par riktigt trevliga skoblock (de passar perfekt i ett par av mina Mentor-skor), en Tribulation-LP, en Stench-7", en Jonah Quizz-samling, en 1982-samlingsskiva, 'Det grymma svärdet' #4, en bok om Jack the Ripper, en Deadwood-box på väg och säkert ett gäng saker jag för tillfället glömt bort eller bestämt mig för att inte nämna) och bäst av allt var att J + norsk roomie hade bestämt sig för att besöka Stockholm över dagen, bara sådär (de bor alltså i Stavanger och det ligger 14 timmars bilfärd västerut.).

Poängen med det här inlägget? Jag hade jävligt roligt och hoppas att mina gäster gick därifrån fulla och glada. Bilder kommer kanske senare.

4 kommentarer:

  1. grattis.
    när kommer bilder på devils blood västen?

    SvaraRadera
  2. Tack tack!

    Det har jag glömt av. Men det kommer, det kommer. Funderar på att göra en liten exposé över mina patchade/målade klädesplagg och slå ihop det till en post, men vi får se. Några ligger på vinden.

    SvaraRadera
  3. här finns live videos med bone awl.

    http://disgraceland.blip.tv/

    SvaraRadera
  4. Tack som fan! Här finns live videos från 1998 med Wolfpack:
    http://www.youtube.com/watch?v=sbz3f4mgPtc&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=sI5T1Hx2d0o&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=qCO8kRfvLfA&feature=related

    SvaraRadera