fredag 30 december 2011

Time is the Enemy




Ungefär sex år mellan de här fotografierna. Mycket tid. Mycket som hänt. Inte för att jag ångrar något men ändå... Någon form sv sorg inblandad i att se så stor skillnad. Som att någon gått förlorad, if that makes any sense. Någon form av åldersnoja? Fast jag gillar att bli äldre och än så länge är det kroppsliga förfallet helt hanterbart. Mera någon idé om att det händer jävligt mycket skit i ett liv. Jag försöker inte se tuff ut på den vänstra bilden. Jag fick ju inte ha glasögonen på mig så då blev det lite kisande. -Penitenziagite!

2 kommentarer:

  1. tycker nog du åldras med behag.. =)

    SvaraRadera
  2. Den fysiska utvecklingen är väl helt ok och inget jag är missnöjd med (tvärtom så gillar jag som sagt att bli äldre). Det är väl mer ngn form av sorg över förlorad oskuld som gör sig påmind.

    SvaraRadera