måndag 23 april 2012

The World Is Yours

Så. Tack CSN för att ni vill ha tillbaka mer än jag tjänar på två bra månader för att jag tydligen fick för mycket pengar av er under en av de fattigare perioderna av mitt liv, och framförallt tack för att ni vill ha tillbaka det inom en månad. Tack Agria för att jag inte får tillbaka någon peng alls för allt jag la ut på att det skulle sluta rinna var ur öronen på katten. Tack världen för att datorn kostade 2000 för att få upp till en nivå som högst går att betrakta som OK. Tack för att allt det här hände inom loppet av typ några veckor.
Så jag tröstshoppade en Hawaiiskjorta.


Här gjorde jag det:


Jävligt gemytligt besök, faktiskt. Mycket amerikanskt. Mycket "ain't" och "y'all".

-Penitenziagite!


P.S. Fördelen med pappakilona som dykt upp och sett till att jag inte kan använda väldigt många av mina skjortor är att jag passar i kostymer jag trodde var totala misstag inköpta under en tid när kollen var noll:


Men vad ska man ha för skor till en brun linnekostym? Kåbojboots?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar