torsdag 30 december 2010

Visdomstand...

...på väg ut. Det gör ont. Jag tror att den är på väg ut rätt, dvs det kommer inte behöva dras ut tänder och grejer, men den har en jävla massa kött den ska ta sig igenom. Tydligen.

Den andra tanden jag fått kändes inte såhär. En dag var den bara där. Sne å vind är den, men den gör ingen skada. Den här jäveln, däremot. Öm och svullen. Hoppas det inte är inflammerat. Jag har inte tid med något allvarligt problem. Verkligen. Inte. Tid.

Dessutom hittade jag en kristen lapp i mina nya byxor. Känner mig kränkt.

2 kommentarer:

  1. Hade exakt det där problemet för ett par veckor sen. Gjorde ont som satan. Efter några dagar stod jag inte ut längre, gick till en akuttandläkare, fick penicillin, smärtan var borta dagen efter.

    SvaraRadera
  2. Har sköljt en massa med klorhexidin och borstat med klorhexidinpasta. Verkar ha hjälpt en del (eller så är jag bedövad av baksmällan) för det gör inte lika ont i dag som det har gjort tidigare.

    SvaraRadera