onsdag 27 april 2011

Livsbejakande

Jag brukar inte hata vintern och jag brukar inte älska sommaren men de senaste två vintrarna har knäckt mig lite så FYFAN vad skönt det var att jag imorse kunde helt spontant basådär gå utanför dörren i bara jeans och linne imorse och FYFAN vad jag ser fram emot en sommar fylld av jeans, vit T-shirt och häng vid Trekanten i sommar igen!

Totalt mys.

Resteröds kalsonger, förresten. Bland de bättre jag använt, tror jag.

Familjen är för övrigt komplett nu. Sabbatgrisen är hemma igen. Man blir glad.



4 kommentarer:

  1. Det blir väl sydostsidan va? Med järnhandlarna?

    SvaraRadera
  2. Av Trekanten? Jo, den som har gräsmatta och grejer och inte ligger närmast Liljeholmen. Totalt jävla mys.

    SvaraRadera
  3. (undrar om min referens till gubbsnack/farfarsjidder-tråden gick fram, men jepp trekanten ja)

    Blir det the pyramidos nästa vecka förresten?

    SvaraRadera
  4. Den gick mig ToTalt över huvudet. Swish, sa det.

    Det ska bli pyramidoT, det ska det.

    SvaraRadera