tisdag 31 januari 2012

Så ofta är jag så oerhört glad över att vara man...

...och det är inte bara för att jag äntligen, efter halva livet, börjar få en hyfsad skäggväxt. Det har att göra med att de enda idiotsakerna jag fått stå ute med när det gäller det här med pappaskapet är folk som tycker att det är bra att ta reda på vad det är för kön på fostret för att då kan man förbereda vilka kläder man ska köpa och hur man ska måla barnrummet (som om färg på rum eller kläder spelar någon roll alls för en unge innan de blir tonåringar och vill måla allt svart, och som om det spelar någon roll ALLS för en nyfödd!). Fiat har ju inte riktigt behövt stå ut med så få människor som tyckt att deras åsikter behövde höras, om en säger så.

Vet inte om jag skrv något sammanhängande alls. Gårdagens attackfeber har inte riktigt gett upp än, känner jag nu. Långt ifrån smartast i klassen, om en säger så. Plus att jag inte orkar med något alls och jag fyser och svettas om vartannat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar