söndag 11 mars 2012

Det här kan ni ju hålla i tankarna tills i sommar

Fyller ju faktiskt tretti, va. Och önskar mig egentligen ingenting. Eller, jag önskar mig väl alltid massa onödigt, typ ett par LVC 501 1944 eller 1947 (rough rinse-varianten) eller ngn annan jeansnördsbyxa, eller ett par nya vita Converse/PF Flyers (inte så onödigt som man kan tro) eller att någon betalar mina frisörbesök i ett år eller så. Men mest av allt önskar jag mig pengar, lugn och ro (det ena ger det andra), en frisk katt, ett friskt barn och ett A på uppsatsen (utan att vara tvungen att utveckla ett blödande magsår och gå på blodtrycksreglerande). Samt en tatuerad vänsterunderarm, en vuxen klocka (kan sorteras in under onödigt) och en dator som funkar (kan även sorteras in under lugn och ro). Typ så. Lugn och ro. Peace of mind. Sinnesro och frid.

Ja, och så skulle någon kunna få pynta för att få skaften på mina stövlar insydda. Det skulle vara trevligt.

-Penitenziagite!

P.S. Eller så kan någon få köpa en gammal revolver åt mig. De säljer en i den där galna antikaffären i Gamla Stan. Eller en sånhär:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar