måndag 26 mars 2012

Jag har en liten son. Det känns helt sjukt. Det känns så sjukt att jag inte vet hur det känns. Jag vet att jag vill hålla honom hela tiden. Hålla honom och krama honom och pussa honom och jag blir glad när han tittar på mig och han är oerhört söt.

Det är ungefär det jag vet.

Just nu ligger han och sover på min arm medan jag kollar på The Pacific och natten känns oerhört lätt. Samtidigt så oroar jag mig så sjukt mycket för framtiden. Hans. Min. Min lilla familjs. Själviskt nog så oroar jag mig över hur mycket av mig själv jag måste offra och hur bitter jag kommer bli över det. Jag hatar den svagheten.

Just nu drömde han en liten mardröm.


-Penitenziagite!

3 kommentarer:

  1. Grattis till son. Och tack för tipset om King Dude. Plockade precis upp tre vinyler på Sound Pollution.

    SvaraRadera
  2. Tack! Och sweet! Vilka och hur mkt kostade de?

    SvaraRadera
  3. Lite kul att dagen efter tipset från dig var jag inne på Sound Pollution och Bonden tipsade om samma sak, och sa att vinyler var på väg in.
    Det var Love, My Beloved Ghost och Tonight's Special Death. Ligger på mellan 149:- och 199:-. Tror alla tre finns i lager fortfarande.

    SvaraRadera