onsdag 20 februari 2013

Saker jag borde ha gjort:

Anmält studieuppehåll i höstas. Alltså, jag tänkte ju göra det men jag glömde bort det. Prick hela tiden. Ansvarslöst? Antagligen, men jag kopplade liksom inte. Nu kan det misstaget stå mig dyrt.

Jag borde även ha kollat upp historiagrejerna bättre. Det kan också stå mig dyrt.

Jag vet inte hur dyrt allt det här kan stå mig men OM jag blir färdig med mastern nu till våren så KAN det bli så att jag inte får fortsätta förräns om ett år (inte bara kan, det är sannolikt). Det KAN även vara så att jag inte får fortsätta alls. I värsta fall. Och även om hela grejen bara skjuts på framtiden ett år (till) så blir det naturligtvis problem av det. Varsifrån ska cashen komma? Hur ska jag ha råd att plugga eller tid att jobba? OK, Fisen ska ju börja på dagis så då får jag/vi ju tid, men pengar behövs ju ändå. Jag går liksom på knäna ganska mycket redan. Vet inte hur mycket mer vi pallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar