torsdag 15 oktober 2009

Alltså, ja.



Jag har för övrigt sökt in till typ varenda lärarutbildning som finns på SU. Nästan.

Sen så har jag, min vana trogen, naturligtvis hittat ett par (för min budget) dyra klädesplagg jag vill köpa. Antingen en olivgrön Alpha MA-1 jacka eller ett par svarta chelsea boots med brogue-mönstring (eller vad man nu ska kalla det). Det är väl lite som att fråga sig "ska jag äta lax eller Ben & Jerrys?" om man nu ska göra en jämförelse, men sån är jag. Vissa skulle säga schizofrent, jag säger eklektiskt. Eller så håller jag i stålet och jagar billiga saker på eBay.

Nåja. Det är just nu inte aktuellt att köpa något av det. Och hur som helst så ligger SIXX-skivan ("...a sound reminiscent of Joy Division, Bauhaus, Sisters of Mercy, and Samhain" och det gillar man ju.) som släpptes för några dagar sedan högst upp på inköpslistan. Med lite tur så hinner CD-versionen komma ut och LP-versionen inte ta slut lagom till att jag har råd att beställa grejer. Kanske t o m hinner knipa en die hard-version, även om jag av ren princip har svårt för sådana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar