torsdag 11 augusti 2011

I am he

Att gå och lägga sig är typ det tråkigaste som finns och jag är verkligen inte på humör för att ligga och vrida mig i sängen men det är väl det jag måste göra eftersom jag uppenbarligen inte blir trött längre. Jag har väl aldrig varit särskilt bra på att bli trött, i ärlighetens namn. Eller så har jag aldrig varit bra på att känna efter men bra på att hålla mig vaken. Vet inte. Irriterande. Även irriterande att jag är sämst på att planera mitt liv och hålla koll på viktiga detaljer, men med tanke på att jag för typ första gången i mitt liv skaffade en plan som sträckte sig längre fram än en månad för kanske 18-24 månader sedan så...

Apropå trötthet så kommer den dyka upp där. Precis när det dyker upp ett problem som ska lösas. Då kommer den falla över mig som en tjock och unken blyfilt. Rent fysisk trötthet.
Så. Jävla. Svagt.

Gonatt.


-Penitenziagite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar