torsdag 24 september 2009

Piss, Pest och Senapsgas

Jävla skitinternet och jävla skitbritter. Här tänkte man att man kanske skulle kunna få sig ett par ganska hyfsade skjortor ganska billigt från TM Levin. Britters idé om slim fit har ju kanske inte så mycket att göra med verkligheten men jag tänkte att om man nu beställde från deras mest mest mest slimmade linje så kanske man kan få något som går att använda utan att man ser ut som en idiot. Sagt och gjort. En svart och en vit. Slim fit. 25 pund styck. Rätt OK pris till vad man antar är någorlunda kvalitét (påstås att de ska vara nedsatta från 85 pund, men jag är ju lagom skeptisk till det. Eller, dom har säkert kostat det. I typ en kvart.). Tror ni att det skulle gå så lätt? Först så har vi den ohemula frakten på 15 pund. Sen har vi en sida som inte vill fungera och vara hjälpsam utan som i stället hänger sig stup i kvarten.

Sen vill dom inte ens ta betalt av mig. Swear to god. Kan. Inte. Betala. Med. Kortet. Det finns inte en sak med den sidan som inte jävlats med mig och när dom inte ens kan ta mina pengar så är fan måttet rågat.

Jag blir faniminlillalåda lite grinig nu. Ledsen och kinkig.

EDIT: nu har jag fixa't. Skjortor på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar