lördag 19 september 2009

w00t!

Andra människor tycker tydligen att jag 1) är intressant, 2) skriver intressant om intressanta saker eller 3) är rolig/skitsnygg. Er ödmjuke tjänare (jag alltså) har nämligen skrivit lite åt en helt annan blogg och skulle man vara intresserad av att läsa det (det handlar om vad jag ser fram emot under hösten, musikaliskt sett) så kan man läsa det här.

Jag är inte helt säker på texten. Jag tycker nämligen att jag nämner bandet Von vid namn alldeles för sällan.

Jag har för övrigt tatuerat mig idag. Det var inte skönt, men inte alls lika illa som jag trodde att det skulle vara. Bilder på det kan nog tänkas dyka upp så snart den inte är kladdig av salva, blod, bläck och lymfvätska. Och så snart jag orkar ta en bild, vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar