lördag 16 januari 2010

Obscuritatem Advoco Amplectere Me


Jag tycker att jag gillar ganska så obskyra grejer och äger rätt så obskyra saker. Relativt obskyra saker, ska jag väl kanske säga. En av mina bästa vänner äger ju Gula Geten (ett av de mest ångesfyllda ögonblicken i mitt liv var när jag råkade välta ner den på golvet. Jag mådde MYCKET dåligt.) och den är ju obskyrare än det mesta, så lite i lä ligger jag. Men jag har ändå lyckats samla på mig lite grejer som (nuförtiden) inte är så lätta att få tag på, och inte alltid var det när det väl begav sig heller.

Hursomhelst. Man tycker att man är lite ball som har koll på lite obskyra prylar, gillar lite obskyra band och äger lite obskyra skivor. Sen läser man det här (tuffa) och inser att man har ganska långt kvar, egentligen. Jag menar, Gula Geten i all ära, men den pressades ändå i 1000 exemplar 1984. Ingen har någonsin behövt Indiana Jones-leta för att kunna sprida den till massorna.

Nåja, vill man läsa om saker som på riktigt är obskyrare än LLN-banden så klickar man på länken ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar