fredag 29 januari 2010

Report from planet Shit

Idag har jag blivit rakad med en rakkniv. Ny upplevelse. I nacken, förvisso. Ändå inget som har hänt mig tidigare.

Jag har faktiskt inget mer/bättre att skriva här, egentligen. Jag har gått lite i skolan. Det har väl varit roligt, på något sätt. Jag klippte mig idag, och fick en massa info om hårbotten osv. och för en gångs skull roligt frisörsnack. Inte för att jag tycker att det är otrevligt med frisörsnack, är bara väldigt sällan ett fan av kallprat.

Jaja. Frisyren blev bra. Ska tebax om 2 veckor för att putsa till det lite.

Vettefan vad jag ska skriva/göra nu, eller överhuvudtaget. Känns som att luften har gått ur mig totalt. To-Jävla-Talt. Kanske kan ha något att göra med att jag faktiskt inte varit ledig på två veckor. Inte så att det är slitit att sitta på tvåtimmarsföreläsningar, men ändå. Det är jobbigare än att gå upp vid tolv och kolla på en film.

Pluggböckerna har dykt upp i alla fall. Alltid något som kanske kan väcka en gnista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar