fredag 12 februari 2010

"We got kids on our dicks lika a Michael film"

Just nu är det nästan bara hip hop som gäller. Nästan lite jobbigt. Annars? Både och. Pluggprylarna verkar både lätta och så jävla krångligt (syntax och grammatik är inte min grej. Alls.).

Det jag definitivt vet är att det nästan har blivit ett knark att klippa sig. Typ, är man snygg i håret så kan resten se ut lite som det vill. Sen gillar man ju frisörsalonger där det lyssnas på Nas på hög volym och kollas på Romper Stomper/Mupparna.

I övrigt så försöker jag mest komma ikapp mig själv och hela pluggrejen och allt sånt. Visst, läsa sociolingvistik (antar jag att den svenska termen blir) och The Great Gatsby och The Road är ju inga problem alls, utan snarare väldigt intressant, men det blir ju väldigt mycket jobbigare när man måste börja kunna och komma ihåg all skit som man har förträngt sen typ mellanstadiet. Men jaja. Det är la bara att börja plöja skiten. Artonde februari är det dock dags för Jedi Mind Tricks. Det är ball + bra. Önskar bara att man pallade ta sig lite mer i kragen och faktiskt fixa lite mer av det som förväntas av en och det man lovat att göra. Samtidigt så ska man vara en utvilad och social person som har råd att gå ut osv. Känns ju görbart. Speciellt för mig som typ inte kan diska samma dag som jag ska jobba, eftersom det blir alldeles för mycket saker att hålla reda på.

BTW; på förekommen anledning, kanske något av det bästa sin sin genre i Sverige:


Samt min absoluta favoritlåt just nu:

Everlast och Slaine, fy fan vad bra de är.

Bonusvideos:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar