tisdag 16 november 2010

"Conan, what is best in life?"

-"To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!"

Ungefär det jag ska göra i några dagar nu. Korståg mot allt. "If you are a false don't entry" som Wagner Antichrist en gång uttryckte det.


Jag ska alltså åka till Berlin för att kolla på hårdrock. Högst upp på listan står Bone Awl och Blasphemy, men det kommer ju inte bli helt fel att se OFC, Xibalba, Mystifier, Vanhelgd, Ares Kingdom och några andra band. Inte fel alls. Barerna i Deutschneyland stänger aldrig, va? Helt livsfarligt. Jag kommer bli shanghaiad och såld. White slavery.

Nåja. Hör av mig om jag överlever. Jag har för övrigt odlat mustasch för den här resan. Man måste ha mustasch i ärans och hjältarnas land.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar