tisdag 30 november 2010

Hjulklappstips:




Från Hospital Productions







Från Seedstock.



Det här är alltså inte bara klapptips till mig (men mest till mig), utan till alla. Speciellt White Medal-skivan (och Tour De Garde-påsen). Den är jetejetebra. Jetebra. Borde ha köpt den i Deutschneyland, men det gjorde man ju inte. Så nu har man lyssnat på den digitalt. Det duger liksom inte i längden (eller, inte som att jag kommer lyssna på vinylen så jävla mycket heller eftersom pickupen är trasig, men ni fattar vad jag menar. Bra saker måste man ju äga.). Och Curved Blade-tröjan! Hur SNYGG är inte den!?

3 kommentarer:

  1. vad är det för passform på curved blade tröjan och hur är storleken?

    SvaraRadera
  2. Köpte den tyvärr aldrig så jag vet inte. Dock hört att det är lite so-so kvalitet när det gäller trycket. Tror att det finns ngn tråd om det på NWN!-forumet, kolla där. Eller mejla Hospital Prod! De gör dig säkert mått och lite mer detaljer.

    SvaraRadera
  3. hittade inte tråden. men tack för ditt svar!

    SvaraRadera