tisdag 23 november 2010

Jag vet, jag vet...

...det är väl mest baksmällan. Men jag är smått panikslagen just nu och känner mig allmänt skyldig. Uppsatsen måste mer eller mindre vara klar på måndag och var och varannan käft ringer och vill att jag ska jobba. Plus att det är kaos på jobbet och chefen har typ skällt ut högsta chefen och sjukat sig och det omorganiseras och fan och hans moster. Plus att folk vill hitta på saker och det vill ju jag också och jag vill verkligen inte säga nej för jag har sagt nej så mycket redan, till folk och till vänner och till älskade. Plus att kattens öra fortfarande är lite muppigt och jag vet inte när jag ska hinna ta tag i det plus att det är en massa annat jag måste ta tag i plus att jag måste läsa en massa plus att jag borde finnas där mera och på ett bättre sätt för folk plus att det säkert kommer kaosa sig ordentligt framåt jul och jag vet inte. Jag vill inte vara dålig, men jag är det och jag kan framförallt inte göra mer än en sak i taget samtidigt och jag verkar aldrig kunna lära mig att planera.

Fan.

Men det är ju mest baksmällan, antar jag.

Här är iaf en video med Mystifier. Inte jag som filmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar