tisdag 10 maj 2011

Le hair

Ok, nu är jag verkligen inget proffs men jag måste erkänna att än så länge så är vattenlöslig pomada ett jävla uppköp. Det är ju typ dubbelt så dyrt och försvinner ju när man duschar men det har den fördelen att frisyren inte smälter när det är varmt. Jag kanske inte kommer använda Layrite som bas, men för att fixa till pompadouren är den nog rätt given.

Av någon anledning så inbillar jag mig att det är bättre för hår och hårbotten också. Man undviker ju gärna det där med tunnhårighet och sånt. Plus att skalpen lär ju inte lida av att kunna vädras lite bättre nu när det är sommar.

Jag är f ö den enda i min grupp som fortfarande verkar skriva uppsats. Sedär. Fast jag har ju satt mig i en situation där misslyckande inte är ett alternativ.


1 kommentar:

  1. Nej, nu skrev du fel. "OK" heter det ju. Inte bara Ok. Är du sepe, eller?

    SvaraRadera