torsdag 24 november 2011

Sitter INTE och skriver på vad jag borde

Läser istället artiklar om Blood Meridian. Är fan jävla pepp på att skriva om den, alltså. Tror att det kan bli bra. Borde dock skriva om problemen med att se Things Fall Apart som en postkoloniell roman. Går sådär, va. Asså, jag har ju lite idéer som jag tycker är bra, men att få ner dem på papper så det ser korrekt ut och så att allt hänvisas till källor bra och så att jag inte upprepr mig... Mja. Ååååh, det kommer gå så dåligt på de här kurserna. Kul att börja läsa Midnight's Children, dock. Tråkigt att den ska vara utläst tills på tisdag och att den är på 500 sidor. Åsså massa teori på det. Och till om en vecka ska jag ha läst Daniel Deronda (=tjock jävla bok). Plus teori. Nämnde jag att lägenheten ska packas ner och flyttas och grejer också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar