tisdag 1 november 2011

Yes fucking yes!

Helt plötsligt blev jag helt pepp på livet igen! Min gamla handledare öppnade lite för att bli typ forskningsassistent och co-author till eventuella artiklar i framtiden. Han är ioförsig mycket snack och frågan är var jag kommer vara i livet när det blir aktuellt, men pepp för egot! On top of that så fick jag ett B på något jag betraktade som nära nog ett haveri och det var flera handledare som direkt högg på min uppsatsidé! Så nu är jag helt high on life och har inga problem alls! Eller jo. Pengar saknas ju. Och Fortum bestämde att vi inte är kunder hos dom längre, med omedelbar verkan. Och det är allt med flytten. Och jag har fortfarande två uppgifter kvar (varav en skitsen). Men om man bortser från allt det dåliga så är allt bra.

-Penitenziagite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar