fredag 11 december 2009

Konsumtionshets II

Saker som skulle göra mitt liv bättre:

Sony Ericsson Pureness

Jag har faktiskt ingen aning om vad den här telefonen kan göra, men den är ju så sjukt snygg att jag är helt övertygad om att jag kommer bli en bättre (och framförallt snyggare) människa om jag skulle få tillfälle att äga en sån.


Alessi AL13003

Kanske den snyggaste klocka jag sett. Den slår nog t o m Danish Designs klockor.


Issey Miyake TO SILAN004

Jösses jävlar amalia. Fast jag vet inte om den ligger på gränsen eller just passerar den. Men jag gillar den skarpt.

Nu kan jag inte bestämma mig för om jag gillar Alessin eller japanen bäst. Japanen är ioförsig mer än dubbelt så dyr som Alessin. Inte för att det spelar någon roll eftersom jag ändå inte har råd att köpa någon av dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar