torsdag 17 juni 2010

If I had a hammer...

...I'd use it to knock all your teeth out and then I'd skullfuck you until you loved me.

Jag hatar den här jävla abstraktionen Sverige som är så jävla viktig hela tiden! "Det går bra för Sverige", "det går uppåt för den svenska ekonomin" etc. Men vad FAN har det med MIG att göra? På vems jävla bekostnad är det?

Själviskt? Ja, det är klart. Ingen annan bryr sig ju om mig eller mitt folk. Varför skulle jag bry mig om resten?

Förresten, om ni inte märkt det än: jag är så JÄVLA arg idag. Så. Jävla. Arg. Och ledsen. Och rädd. Helt plötsligt ser jag den enda positiva framtid jag har haft självförtroende nog att våga tro på drunkna i Jan Björklunds ruttnande sperma.

4 kommentarer:

  1. Jag började läsa din blogg via Högsbo och Hisingens bibliotkes blogg. Det här inlägget tycker jag är så smärtsamt bra att jag gått tillbaka och läst det flera gånger! Argt och smärtsamt.

    // Jenny

    SvaraRadera
  2. Oj! Tack! Vad glad jag blev. Tack.

    SvaraRadera
  3. Alltså, tack på riktigt. Jag har gått tillbaka till din kommentar flera ggr idag för att muntra upp mig själv.

    SvaraRadera
  4. Varsågod! Vad roligt att kunna göra någon glad! Och tack själv, antar jag! Jag tyckte det var riktigt bra, särskilt att det börjar allmänt förbannat och slutar personligt ledsamt argt. Snyggt!

    /Jenny

    SvaraRadera