tisdag 28 april 2009

Lyx

NWN ska tydligen göra en återpress på Master's Hammer-boxen. Eller, ska och ska. Den är här (där) nu. Vore ju ruggigt njas att ha, fast 40 dollar + frakt... njae.

Sen så har de tydligen bestämt sig för att göra ett återsläpp på 'Satanic Blood Angel' med Von. Jag är itne helt säker på hur jag känner inför det. Jag menar jag har ju förstapressen (dock inte skivnördsversionen) stående på en hylla här. Ska de släppa en ny nu som gör MIN version lite mindre exklusiv? Å andra sidan ska det tydligen bli helt ny lay out och grejer på den så det är ju inte prick samma skiva. Men ändå. Fan, måste man köpa den också? Och kommer min skiva gå ner i pris nu? Jag hade ju hoppats på att jag skulle kunna använda den som pensionsförsäkring (nej, jag vet. Så jävla rare är den inte. Jag försökte vara lustig.). Man hade ju iallafall hoppats på att den kanske skulle kunna funka som extrainkomst nu när A-kassan definitivt kommer börja strula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar