söndag 7 juni 2009

Något är fel...

Jag är uppriktigt bekymrad. Min Last FM-grej (som alltså håller koll på min mp3-statistik och så fint visar upp mina musikaliska preferenser för er, mina kära besökare.) påstår, helt taget ur luften att jag för 2 dagar sedan skulle ha lyssnat på Morrisseys 'First of the Gang to Die' minst 5 ggr. Det är lite underligt eftersom jag inte har en enda Morrissey-relaterad mp3a. Faktiskt.

EDIT: Misstänker att det kan ha att göra med att Kärestan bestämde sig för att försöka ladda sin iPod i min dator. Dock kvarstår faktum: min dator var stängd och internet var inte på/fungerande så hur kunde Last FM uppdateras? Den brukar ju alltid fråga om lov om det när en iPod kopplas in.

1 kommentar:

  1. Men åh! Jag som blev rörd ända in i det ruttnande över att du ÄNTLIGEN hade förstått storheten.

    Ja ja, det tar väl ytterligare ett par år innan det torkar bakom öronen på dig.

    SvaraRadera