torsdag 11 juni 2009

underbara mänsklighet

Någon googlade "ss porr" åtta gånger 3/6. Jag vet inte vem du är, men jag är säker på att du är en vacker och underbar själ.

Någon har även googlat BDSM och hamnat på det här inlägget. Fast det är ju inte så roligt. Och något jag ställer mig väldigt tveksam till är att någon kom hit genom att googla "western mode". Jag vet vad jag har skrivit så ni behöver inte dra upp det.

Nu sitter jag och röker i sällskap av en trött katt. Och av någon anledning går the 4400 på tv och jag har inte stängt av det än.

Uttråkad och understimulerad.

Ett tips är på sin plats: den här bloggen är helt underbar i sitt språkbruk och sitt navelskåderi (och det menar jag i den absolut positivaste av bemärkelser.). Helt klart en av mina favoritupptäckter på senare tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar