lördag 21 november 2009

Blod och Eld

Det är ju ett jäääävligt tufft uttryck. Jag vet inte om det blir bättre eller sämre av att det är Frälsis motto/valspråk. Men nog skulle det se ballt ut som knog/fingertatuering (ja, inte "...och..." då), om man någonsin skulle skaffa sig en sådan. Jag har flera alternativ. Blod eld, Paci Fist, Kali Yuga och Fiat Lux. Jag har för få händer och för dålig ekonomi för dom här planerna. Hade det inte vart för det (att jag inte är ekonomiskt oberoende) så hade jag vart seriöst mycket mer täckt än vad jag är, på konstiga/dumma ställen också. Fast det är satans jobbigt, det där med tatueringar. Allt är skitkul, förutom att det gör ont (fast det går ju över snabbt) och hela läkeprocessen. Allt smörjande och kliande och grejer är nog det jobbigaste. Hade det inte vart för det (och att det är dyrt) så... Jag har ju lite gaddningar innestående, liksom.

Nåja. Rolig bild.


Sabbat har f ö varit ute på promenad idag. Vi har sprungit omkring i hela grannskapet och spanat. Han verkar inte direkt ha blivit mindre hispig av det. Attans.

1 kommentar: