måndag 23 november 2009

Tjo och tjim

Idag fick S & A en liten knodd. En pojke. Det är ju lajbans, så man är glad.

I övrigt så börjar jag misstänka att någon stjäl min post eller nått. Två paket från Kanada och ett från Sverige, innehållandes obskyra hårdrockströjor behagar inte att dyka upp. Jag menar, WTF? OK att det kan strula lite om man beställer saker från utomlands. Jag köper det. Men det ena av paketen har jag väntat på sedan i slutet av augusti. Men jag kanske blev blåst. Jag kanske blev blåst på det andra också, som skulle ha skickats i början av månaden. Eller så försvann det någonstans över Atlanten. Men det från Sverige är ändå skickat av en snubbe som jag är lite bekant med och han ska ha skickat det i förra veckan. Jag borde ha fått det i torsdags, liksom.

I övrigt så var min hårbotten mer fucked up än vanligt idag, mina tarmar känns som om de har varit fyllda med grus och mitt konto är mer illa däran än jag trodde eftersom ställen väntar med att dra pengar så länge de kan.

Nåja, det har överlevts förr och i övrigt är det rätt lugnt.

Blev återigen väldigt sugen på en grön, nästan för liten MA-1.

Dagens tips är för övrigt Hunters Moon. Bathorian black metal, som det kallas. Det påminner alltså om Bathory. Man kan ioförsig fråga sig vad man ska med kopior till när originalet är så överjävla mäktigt, men jag gillar dem.

EDIT: Jahaja. En fönsterruta har spruckit. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar