lördag 7 november 2009

Love to Hate

Den här bloggen provocerar mig något oerhört. Inte på grund av det ämne den behandlar; jag tycker själv väldigt mycket om jeans, även om denimnörderi är lite... Fånigt. Själlöst. Nej, bloggen provocerar mig på grund av det värdelösa språket. Läs själva. Han SLAKTAR verkligen det potentiella intresse jag skulle kunna ha för ämnet. ToTalt. EFter att ha spenderat tio minuter med att läsa den bloggen så vill jag kasta molotov cocktails på Nudie-butiken på söder, och det är ändå ett personligt favoritmärke.

Fruktansvärt. Johan, det är inget brott att använda ordet "och" i en mening. Det finns ingen lag på att man MÅSTE ha med ett kommatecken i varje mening. Kom igen, snälla. Du vet ju vad du skriver om. Du har ju grym koll. Ta en jävla skrivkurs eller något.

Jag brukar verkligen inte tycka att det är befogat att gnälla på internet, men nu är måttet någorlunda rågat. Förlåt.

EDIT: Förresten. Jag blir faktiskt ganska provocerad av denimnörderi också. Tyvärr.

2 kommentarer:

  1. Hmm, det här kan nog vara det mest omotiverade utbrott jag läst på hela internet någonsin.

    SvaraRadera