onsdag 25 november 2009

Pepp i brevlådan!

Idag fick jag den här i brevlådan, courtesy of Viktor, som var snäll nog att köpa en sådan åt mig nere i Berlin (ryktet säger f. ö. att det kan komma att bli en till NWN!-fest i Berlin nästa år).


Idag har det varit köpfest. Mer än vanligt, faktiskt. Man blir glad. På väg med posten är:
  1. Säsong 3 av Deadwood.
  2. Midnight-backpatch.
  3. Stabat Master - S/t CD.
  4. Sixx - Sister Devil CD.
  5. En gratis Revenge-poster.
Samt den här dyrgripen:
För dom som inte känner igen den så är den en Proclamation-backpatch. Omslaget från "Advent of the Black Omen" och märket är tillverkat av Down With The Most High. Vill man ha ett eget exemplar så kan man ta och kolla här. Jag tippade faktiskt på att det skulle bli ett Proclamation-märke, men hade hoppats på att det skulle bli Teitanblood istället. Kanske nästa gång (som borde bli någon gång i januari). Jag skulle så väldigt gärna vilja ha ett Teitanblood-märke. Den här köpte jag mest för att den var så jäwla snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar