söndag 1 november 2009

"Fuck you, fuck you, fuck you Jesus Christ!"

En nackdel med att klippa håret är att helt plötsligt synts ryggen på ens jackor. Inte ett problem i vanliga fall, om det inte är så att man har en gammal jeansjacka med en CROCKER-logga på ryggen. Och den vill man ju helst inte att den ska synas. Så jag funtar lite på att köpa ett ryggmärke, eller back patch som det så fint heter i svängen. WARHEAD har ju en del grymma saker och jag har för mig att jag handlade av samma snubbe någon gång när internet var ungt och dinosaurs roamed the earth. Problemet är bara att snubben inte tar PayPal och alla andra sätt är krångliga/dyra/osäkra. Back in the day så skickade man ju kontanter över halva världen och fick vänta i tre månader innan man fick (ofta fel) saker. Jag är för gammal och bekväm för det nuförtiden. Men å andra sidan finns det inte så många andra ställen som har tygmärken med saker jag gillar. Inte några snygga och inga i den storleken iallafall. Hells Headbangers säljer ju en hel del av Warheads grejer, men inte ryggmärkena.

Men det blir väl från Warhead man beställer till slut. Valet står mellan dessa:




Tänker mig först och främst Sarcófago och Teitanblood, då jag har två jackor jag tänkte pryda med lite gottigotti. Men kom gärna med synpunkter och/eller tips.

EDIT: De här bilderna på Master's Hammer... Jag vet inte om de får MS-ryggmärket att hoppa upp eller ner på önskelistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar