lördag 17 juli 2010

Fuck Nature. Fuck Life!

Fy. Fan. Vad. Jag. Hatar. Hippies.

Men jag tror att jag gjorde en hippie irriterad/sur igår. Win! Men hon var en idiot så jag borde ha ansträngt mig mera.

Sen så satt jag och snackade med en judisk sionist (eller, han var väl mer Israelvän. Vilket är samma sak i min värld.). Det mest irriterade jag någonsin har gjort. Inte för att han tyckte som han tyckte eller hade den härkomst han hade utan för att han gjorde en grej av den och det. Jag hatar sånt. Hur kan man, utan att presentera sig själv som en idiot, år 2010 tycka att Tyskland inte ska ha ett försvar? Beroende på gamla synder? Sluta posera. Det är ett beteende som påminner skarpt om black metal-barn som försöker överträffa varandra i att säga och tycka onda saker, just för att de är onda och inte för att det faktiskt är något de tror på eller kan stå för. Kom igen när ni har skaffat er en identitet, liksom. Aldrig hajat det där. Jag tror dock att killen blev lite paff när jag förklarade att israelerna var "ett erövrarfolk man kunde respektera fram t o m 60-talet, innan de började gå i pappas koppel och blev veka och bortskämda."

Har jag berättat om den gången jag gick en tjej att gråta? För att hon var idiot och blev upprörd när jag upplyste henne om det? Hon var förresten också jude. Vilket jag inte visste förrän jag hade skällt ut henne efter noter.

1 kommentar:

  1. Har jag berättat om den gången jag fick en snubbe vid namn Simon (bara namnet är ju alarmerande i sig...)att grina och lämna efterfesten?
    //P

    SvaraRadera