tisdag 13 juli 2010

jag dör.

det är så varmt att jag inte kan tänka, än mindre stava. jag tror att jag måste vänta tills typ tolv eller något innan jag kan göra något nyttigt av den här kvällen. Men här får ni något att bita i: en David Eugene Edwards-intervju utförda av samma människor som tidigare utförde en av de bättre Watain-intervjuer jag sett.







Jag köpte för övrigt en denimskjorta idag. Haha, tvivlare! Nu ser jag ut som en riktig bögcowboy! In. Your. Face. Billig (och fin. Eller, relativt fin. Inte så nördig, kanske.) var den också och i ärlighetens namn så var det nog det tyngst vägande skälet. Men nu måste jag ju använda den, så den slipper ni inte undan. En av de bättre sakerna med den är att man ganska lätt kan lägga ut den så man får bättre plats för lilla magen. Kommer behövas efter några tvättar/fler inaktiva månader.

EDIT: Jävlar vad varm den är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar