fredag 26 mars 2010

Det där med att börja med saker i tid är inte riktigt min grej.

Jag är inte helt pepp på lifvet idag ("När är du någonsin det?" säger nu Vän Av Ordnüng). Jag har massa skit som måste vara klart tills på på måndag och tills på onsdag och jag är inte alls säker på hur jag ska få det att gå ihop. Grejen som ska vara inne på måndag får jag ingen styrsel på, riktigt. Jag har skrivit själva undersökningen men jag kan liksom inte knyta ihop påsen för jag får inte till någon bra inledning/introduktion och jag får inte till någon bra slutsats för jag kan liksom inte formulera vad jag vill med texten. Sen har jag den där grejen till på onsdag också och även om jag har lite mer styrsel på den så är det fortfarande jävlig (nåja) mycket info att gå igenom och dra slutsaster över. Nåja, jag har iallafall en plan för hur jag ska sortera upp infon. det är ju alltid något.

Sen så ska jag klippa mig och tatuera mig och jobba också. Och så tror jag att Sabbat behöver en massa uppmärksamhet för tillfället.

Men jag fick in "Eparistera Daimones" med Triptykon (som liksom är uppföljarbandet till Celtiv Frost). Den är än så länge lite meh. Alltså, Celtic Frost's sista skiva "Monotheist" är ett totalt jävla mästerverk och ED låter ju väldigt mycket som en "Monotherist II" så det är ju kul. Fast den låter, än så länge, mer som ratade låtar från "Monotheist" än något annat. Fast jag har ju bara lyssnat igenom den lite snabbt på jobbet, så jag ska inte säga för mycket. Det tog ju ett tag innan "Monotheist" föll på plats, om en säger så.

Just ja. Jag byggde/sydde en ny jeansväst också. Svart. Kommer bli mycket MetalPvnk. Kanske viss möjlighet till utseendemässig raggarvarning fast jag räknar med att eftersom jag inte har häng, snusar, täcker mig själv med sydstatsflaggor, har äcklig hy + finnar, är brännvinsdrängfull prick hela tiden, har kläder i rätt storlek och inga Ultima Thule-tröjor på mig så kommer jag nog ändå komma undan med äran i behåll. Fast jag har ju både boots och myggjagare (dock inga träskor)... Får se till att inte använda dem när jag använder västen, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar