måndag 15 mars 2010

*pfffft*

Jag håller på att explodera. Eller antagligen snarare implodera. Av stress. Kanske inte riktigt stress, men nära nog. Jag ska nämligen till på onsdag ha kommit på vad jag ska skriva en uppsats om och jag har inte en aning. Inte den blekaste. Kul. Under loppet av en månad ska jag ha en tenta och två uppsatser färdiga. Vilket väl kan funka, på sitt sätt. Men det är en stress jag definitivt inte är van vid och med tanke på att jag knappt är förmögen att splittra min uppmärksamhet på ett sånt sätt att jag kan diska samma dag som jag jobbar/städar/tvättar/tittar på TV, så förstår ni vilka problem det här ger mig. Jag kommer börja blöda ur öronen snart.

Näe, men allvarligt. Jag kommer väl vänja mig, men jag känner lite det där att min kropp reagerar på det här. Jag är tröttare än vanligt, lite mer förvirrad, lite mer ömtålig, lite kortare stubin. Jag tål inte kaffe lika bra, vilket märks på flera sätt. Jag blir lättare dåligt full. Jag luktar sämre (alltså, som i att jag har lättare för att avge odörer, inte som i att jag har svårare att känna andras odörer). Det har ännu inte kommit till det stadiet att jag börjat blöda helt oprovocerat (inte bara näsblod), men det kommer nog till slut.

Grejen är ju den att uppsatserna är nog inte så svåra (inte själva forskningsdelen, och faktum är att jag vet inte ens om de förtjänas att kallas uppsatser då de är jävligt korta), men när man inte ens har den blekaste om vad man ska göra om, så... Har ni några förslag?

Nåja. Jag lämnar er med en hälsning från Englands finest:

Spurs-fans också. Det gillar man ju.

Nu har jag i alla fall mejlat och frågat om tips/hjälp så så mycket mer kan jag nog inte göra prick nu. Dags att krypa till sängs/kors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar