fredag 28 maj 2010

Intressant...

...att det mitt under påstått pågående jeanstrend verkar råda en akut brist på schyssta jeansjackor. Är det för mycket begärt att inte vilja ha ärmar man kan få in huvudet i och att man inte vill ha någon som helst form av tvätt på jackan? Det kommer ju sluta med att jag köper en såndär Nudie-jacka till, vilket är lite tråkigt. Nog för att jag älskar den jackan och allt men den har ju lite problem som jag tror blir ännu mer uppenbara om jag köper en blå, bland annat att fickorna ser helt mongo ut om man har något tjockare än ett kreditkort i dem. Och det har man ju. Typ cigg och ipod/telefon. Sen är jag inte helt övertygad om kvalitén på'n heller.

Nåja. Senare fråga. Månadens förlustelsekonto är redan mer eller mindre övertrasserat. Vilket min omgivning nog är glad över eftersom det innebär att jag inte kommer ha råd att köpa någon av de två jeansskjortor jag spanade lite på idag (frågan när det gäller dem är: ska jag köpa den dyrare, nördigare och säkert kvalitativare skjortan från ett prettomärke eller den billigare från ett helt ohippt märke? Jag kanske ska pröva dem först, kanske jag ska.).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar