fredag 24 september 2010

Brommaattityd revealed

Henrik Schyffert är i mångt och mycket en idiot (för att inte nämna hans tama apa Erik Haag) men någon form av självinsikt har ju karln. Och poäng. Man behöver uppenbarligen inte vara korkad bara för att man är dum i huvudet.

Fast jag gillar honom allt som oftast ändå. Han är lite som Jack Daniels på det sättet. Jävligt äckligt och kräkkänslorna kommer på en gång, men man blir ju härligt full.

Alltså, det kanske går över gränsen vad det gäller SD-relaterade inlägg här ibland. Jag vill bara klargöra att jag inte tillhör (tro't eller ej) som blir hemskt personligt stött av att folk är rasister eller röstar på SD. Jag är inte så förvånad och jag är inte så arg på ett rent moraliskt plan. Det som däremot gör mig förvånad och upprörd är hur jävla korkat och lättgenomskådat SD är. Dom vill ju prick INGENTING förutom att hata blattar, bögar och kvinnor. Dom kan ju INGENTING förutom att hitta på skäl för att hata muslimer, homofiler och kvinns. Jag menar, kan man verkligen ta ett parti på allvar som säger "vi vill ungefär som alla andra, fast vi vet inte riktigt vad dom vill och vi har inget att stödja det vi vill på. Fast förre invandrare ska vara inblandade. Det vet vi. Vi har hittat på egna siffror, så det vet vi."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar