onsdag 1 september 2010

Nightmare

Jag önskar att jag hade drömt om den här låten:



Men det gjorde jag inte. Mardrömmande (of sorts) försegick dock. Skräckfilmsstäming deluxe. Smuts, förfall, kannibalism, saker som gick helt för långt, svek och svek som gick för långt. Av dumhet/lathet. Kanske. Jag vet inte. Folk sköts ihjäl (av mig, fast dom var typ kannibalistiska monster som hade försökt övertyga mig (som av någon anledning var en zigenarkvinna) om att de inte var det och att jag var tvungen att hjälpa dem. Sköt dem i bakhuvudet, the dad and the kid and the horse they rode in on.), folk svalt ihjäl på grund av mig (något om att en samling ungdomar/familj hade blivit inlåsta i ett hus för att de hade sett något jag gjorde och sen svalt de ihjäl allihopa - förutom en tjej som mirakulöst lyckades överleva i 24 år, tills hon blev utsläppt igen (inte av mig). Drömmen tog inte slut där men jag minns inget mer, förutom att den utspelade sig i typ Appalacherna och Farsta. Som var samma ställe.) och liknande peppande historier. Tror jag. Det var ett flertal drömmar under natten och en del av dem gick in i varandra. Fortsatte där den tidigare hade slutat. Man kan i alla fall konstatera att jag inte fick sova ordentligt. Och att temat för natten på något sätt var både handling och flathet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar