tisdag 21 september 2010

Praise Hail Satan!

Nytt bläck! Astufft, asobskyrt, asgrymt, assmärtsamt. Speciellt nu.
Utförande av examensarbete vid institutionen för praktiskt ockultism
vid Miskatonic University

Konsten samt smärtan åsamkades och bilden togs av Jeppe på East Street. Dock gjorde och gör det faktiskt inte lika ont som det brukar göra. Alls.

Fast jag är, av någon anledning, rätt ledsen idag. Man kan ju tänka sig att det faktum att någon har suttit och gjort sår på mig i 1,5 h kan ge en lite mood swings. Vilket säkert är ett av skälen. För det är samma ledsamhet som alltid ligger någonstans i bakgrunden. En känsla av att jag är jävligt skyldig till något. Inget specifikt, bara skyldig. Och av att jag är misslyckad. Jag vet inte riktigt på vilket område, men jag känner mig bara allmänt misslyckad. Och skyldig. Och som en charlatan. Det är väl ett av skälen till att jag ibland beter mig väldigt arrogant.

2 kommentarer: