måndag 19 april 2010

Ibland...

...eller ganska ofta så funderar jag på hur många bögar som är idioter. Eller, inte så att killar som gillar kuk är idioter, utan på hur många män som liksom tänker "men jag gillar ju schlager, Anna Anka, glitter, fånerier, kroppsfixering, dålig kontroll över handlederna, att ha en jobbig röst, att ha jobbig personlighet, att vara härlig och ytlig, att fnittra på ett sjukt irriterande sätt, men att ha såhär vidrig smak är ju skitsvårt att komma undan med som heterosnubbe så jag kanske helt enkelt får bita i det sura äpplet/suga den sura kuken och börja ligga med killar. Så att jag har en ursäkt, liksom." Seriöst. Det måste ju vara hur många som helst.

Jag vill bara säga en sak till er. Det är lugnt. Ni är lika dumma i huvudet vad ni än ligger med. Så oroa er inte. Ni kan stoppa baguetten i pirogen OCH oroa er över Kikki Danielsson, det är lugnt. Det kan liksom inte bli värre ändå.


And now for something completely different:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar