lördag 24 april 2010

Varje jävla månad

Har just köpt hårdroxrelaterade saker på internet. Mår lite dåligt. Inte för att jag inte vill ha sakerna, utan för att de kostar pengar. La just märke till att Teitanblood-tröjan jag köpte är den med den lite fulare versionen av loggan på. Fan. Känner mig dum. Och fattig. Vilket är löjligt, för så mycket kostar de inte. Och dom är ju sällsynta/trve/kvlt/get. Typ. Eller kommer bli. Sakerna, alltså.

Uff. Man önskar att Ross Bay Cult kunde få tummen ur och trycka dom där Diocletian-tröjorna, som ju lär vara de snyggaste prick evah (svart på rött, svart på vitt och svart på svart. Jag ska ha en av varje, om de trycks i small.). Då kunde man ta och beställa dem och den där Teitanblood-tröjan dom/han har (om den skulle råka finnas kvar då, vill säga) och ja... Antagligen få vänta i typ ett halvår på att få grejerna och få betala jättemycket för dom. Men vafan. Dom lär ju vara snygga.

Apropå vänta på saker så får man ju se hur lång tid det tar för grejerna jag beställt att börja visa sig på hallmattan, med tanke på vulkanhelvetet. Don't get me wrong, det är helt sjukt ballt med en vulkan som såhär år 2010 sabbar för hela Europa och allt (jag väntar fortfarande på att den där askan ska börja ge sig tillkänna. Jag vill ju ha svart snö och syraregn och allmänt dålig stämning), men när den börjar jiddra med heavy metal-importen blir jag lite grinig. Å andra sidan så betyder det att jag får nya saker när jag börjar få dåligt med pengar och det är ju pepp. Förutsatt att jag valt flygpost, vilket jag inte alls är säker på att jag valde.

Nåja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar