måndag 19 april 2010

"Relax, and enjoy your hair"

vilket sjukt nog är ett av mina få glädjeämnen. Håret, alltså. Eller frisyren, rättare sagt. Annars är det inge roligt just nu. Det känns som att prick allt bara gick i stå. Vilket är ganska så tråkigt med tanke på att jag har haft ett gäng riktigt bra månader nu.

Äh, jag vet inte. Det är väl den alkoholrelaterade dopaminbristen som spökar. Plus att jag verkligen inte vill jobba men är snälla killen och ställer upp för motarbetarna.

Dessutom är det stopp i jobbtoaletten. Och jag är kissnödig.

Kollade på Until The Light Takes us tidigare idag. Bra. Inte sådär jättejättespektakulärbra och det avslöjades inte direkt något nytt men det var kul att höra Fenriz och Varg sitta och filosofera och förklara sin konst, eller sin syn på konst. Synd att det inte var mer sånt. Synd att de hade tagit med meninglösa grejer med Harmony Korine (som visade sig vara en total aningslös hipsteridiot utan minsta grepp om typ nånting). Synd att de fokuserade så mycket på promenader med Fenriz istället för intervjuer med honom. Synd att de hade med den där konstnären så mycket. Lite trist att Frost var med också, även om scenen med honom och en väldigt förvirrad/skräckslagen unge i ett flygplan är väldigt rolig. In conclusion: bra att den finns. Bästa BM-dokumentären hittills. Ladda ner den här.

Jag önskar att jag kunde sluta drömma. Inatt hade jag inte några jobbiga drömmar, men det irriterar mig alltid att jag drömmer. Jag gillar det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar