lördag 21 mars 2009

All in all...

...så var gårdagen en trevlig dag. Fast kvällen var lite kort, kanske. Men rolig. Stort plus för Nifelheim(Nifelhein?)-halsduken. Måste skaffa mig en sådan.

Dock så resulterade det alkoholintaget i ganska skadad drömmar. Bl a. så var jag inblandad i någon slags bokklubbsmöte med Gudrun Schyman och andra människor som kändes viktigare än mig (dessutom kom jag försent). Det resulterade i en jävla massa klängande i sönderfallande brandtrappor inomhus och andra goa grejer. Allt detta i anslutning till något slags fest, där jag utan någon större framgång försökte köpa läsk. Sen vaknade jag skittörstig (som man ju gör när man druckit) och nu är jag inte sömnig.

En annan sak man ofta tänker på är att folk skjuts för lite. Alltså, inte att det skjuts för lite folk, utan att folk skjuts för lite. Det kan ni ju ta och tänka på.

Ikväll: Sisters of Mercy. Det kommer ju inte vara bra, men det kommer säkerligen vara tufft. På ett eller annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar