måndag 23 mars 2009

A Walk In The Park

Kan man sy/ta in cowboy boots, tror ni? Jag har nämligen ett par men problemet med dem är att skaften är för vida/jag har för smala ben så när jag har dem på mig ser det ut som om jag har på mig gummistövlar. Och eftersom jag i 98% av fallen har på mig tajta byxor (stramar det inte om låren så mår jag faktiskt lite dåligt) går det ju definitivt inte att ha dem innaför byxorna heller. Så det jag undrar är om det, på något acceptabelt och estetiskt tilltalande sätt, går att ta in skaftet så att pjucksen går att ha på sig innaför ett par hyfsat normala jeans samtidigt som det ävern ser acceptabelt ut att ha dem utanpå ett par snortajta stretchjeans?

Man vet inte. Lär ju inte vara billigt. Jag kanske helt enkelt får bita i det sura äpplet och köpa ett par nya boots eller nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar