söndag 8 mars 2009

D Ö D E N

Någon i The Accidents sa en gång i tiden att bakfyllan är värd varenda minut av fyllan. Jag håller för tillfället inte med. Min bakfylla är helt oproportioneligt stor jämfört med hur full jag var igår. Nog för att jag var ganska mycket mer än salongsberusad igår, men såhär bakfull ska man väl inte få vara? Jag står här, på jobbet, och försöker fungera som en vanlig människa men jag kan inte äta eller dricka och titt som tätt dyker en whiskydoft/smak upp i mitt svalg.

Fyfan.

Undrar om man kan operera bort sin humor? Börjar bli dags för det, tror jag. Iallafall just nu.

Men "Radikalare än Hitler?" är iallafall väldigt bra och upplysande.

3 kommentarer:

  1. Apelsinjuice, snubbe. Drick apelsinjuice, det är det enda som hjälper.

    SvaraRadera
  2. Mot whiskysmaken/doften menar du?

    SvaraRadera
  3. Träligt med bakfylla, men kul med bloggen. *tittar in ofta*

    /Steve

    SvaraRadera