tisdag 17 mars 2009

Antisemitex

Det har snackats mycket om den antisemitiska vänstern sen den där demonstrationen i Malmö eller vad det nu var. Vem bryr sig (det är väl inte så konstigt om vänstern anses ha vissa drag av antisemitism när någon jävla knäppskalle alltid lyckas skrika "ANTISEMIT!" såfort någon vågar påstå att Israel inte är välrdens bästa land. Jag säger inte att knäppskallarna är representativa, men nog ges de uppmärksamhet iallafall.). Hursomhelst så bör folk som snackar om en rödbrun röra och vad det nu rör sig om ta en titt på det här och det här.

Själv är jag så jävla trött på allt självgott snack överallt, så mer än såhär orkar jag inte bry mig.

I övrigt så är jag mest trött också. På så många sätt. Ner i benet.

Myself to myself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar