onsdag 11 mars 2009

Helvetesjävlaskit



Min jävla dator är helt fucked och vägrar starta. Det är en mac. Som garantin gått ut på. Det kommer alltså kosta pengar. Mycket pengar. Nämnde jag f ö att batteriet är trasigt? Och måste bytas ut? Också? Och att jag vill minnas att jag haft just det här problemet med datorn tidigare och det resulterade i att man var tvungen att byta en del. Då gick det på garantin. Det kommer det inte att göra nu.

Jippie.

Det vore ju kul om man kunde ha någon form av buffert någonsin.

En annan grej. Jag älskar Lolcats. Alltså, det är här roligt och väldigt sött.

Men något som är ännu bättre är Rolcats. Eller vad sägs om det här:"Yes child, enjoy your naive appreciation of life’s novelty. Soon you will grow and so will your disdain for this banal existence you once considered beautiful."


"Do you mistake us for sincere?
We adorn ourselves thus to mock the capitalist sacrament of annual materials exchange…"



"Your inactivity is criminal, porcine gastropod…
Go back to Oklahoma!"


Ibland är jag så fruktansvärt gay.

Idag vaknade jag för övrigt runt 0600. Man vet inte riktigt varför. För att min fylla gått över, antagligen.

Total brist på fokus i mitt liv. Börjar bli lite träligt.

1 kommentar:

  1. Hörru, lägg av med att vara gay! I want you as a straight man.

    SvaraRadera